למה הכי כדאי לטפל אצלנו?

חולמים על יישור שיניים עם קשתיות שקופות? המרפאה שלנו עוסקת בכך באופן בלעדי, וכל הצוות שלנו, בהובלת ד"ר קרן, ישמחו להפוך את החלום הזה למציאות. בואו לדעת למה כדאי לכם לבחור לטפל אצלנו.
Picture of ד״ר קרן טיברג שפירא

ד״ר קרן טיברג שפירא

חולמים על יישור שיניים עם קשתיות שקופות? המרפאה שלנו עוסקת בכך באופן בלעדי, וכל הצוות שלנו, בהובלת ד"ר קרן, ישמחו להפוך את החלום הזה למציאות. בואו לדעת למה כדאי לכם לבחור לטפל אצלנו.

 

מקצוענים בטיפול עם קשתיות שקופות

הקשתיות השקופות ידועות ביעילות יוצאת הדופן ובמראה הדיסקרטי שלהן. טכנולוגיה מתקדמת זו היא הבחירה האידיאלית עבור אלה המחפשים פתרון נוח ואסתטי ליישור שיניים.

אנו מציעים במרפאה רק טיפול אחד: יישור שיניים עם קשתיות שקופות. המשמעות היא שהטיפול הזה הוא לא רק חלק מהשירותים במרפאה שלנו, אלא הדבר היחידי שאנחנו עושים. כך אנחנו יכולים להתמקד, להתמקצע ולעשות זאת הצורה הכי טובה שאפשר. אתם יכולים לסמוך על כך שהחיוך שלכם נמצא בידיהם של אנשי מקצוע בעלי הבנה עמוקה של המדע והאומנות של יישור שיניים עם קשתיות שקופות.

בוחרים במותגים לייצור קשתיות שקופות המובילים בעולם

אנו רוצים את הטוב ביותר עבור המטופלים שלנו. זו הסיבה שאנו לא מתפשרים, ובוחרים לטפל עם המותגים לייצור קשתיות שקופות המובילים בעולם. אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מקבלים את הטיפול המתקדם והאמין ביותר שיש.

קשתיות שקופות ללא הגבלה עד לתוצאה המושלמת

אנו לא מגבילים את כמות הקשתיות השקופות ומבטיחים שהטיפול שלכם יימשך עד שהשיניים יגיעו לעמדה המושלמת.

התמקדות ביישור שיניים למבוגרים

אם עברתם את גיל העשרה ומעוניינים ביישור שיניים, בוודאי תעדיפו לטפל במרפאה ייעודית לכך; אנו מבינים את הצרכים הייחודיים של אנשים מבוגרים ומוכוונים לטיפול שמשתלב בשגרת החיים העמוסה. כדי לחסוך לך זמן ולהציע נוחות מרבית, אנו מצמצמים את בדיקות המרפאה למינימום ההכרחי ומאפשרים לבצע מעקב וירטואלי. בנוסף, שירותי הסריקה והרנטגן החדישים שלנו זמינים בכל הארץ לנוחיותכם.

אחריות לתוצאות הרבה מעבר למצופה

בסיום הטיפול האורתודונטי, אנו נצייד אתכם בקשתיות שקופות לשימוש בלילה. השימוש הקבוע בקשתיות עוזר לשמור על התוצאות של הטיפול לאורך שנים. בנוסף, אנו מספקים אחריות על תוצאות הטיפול, כך שבמידת הצורך ניתן יהיה להפיק קשתיות נוספות ללא תשלום, גם לאחר סיום הטיפול.

אתם בידיים טובות

הרופאה שלנו, ד"ר קרן טיברג-שפירא, בעלת ניסיון רב באורתודונטיה. ד"ר קרן בעלת תואר ברפואת שיניים מהאוניברסיטה העברית בהדסה משנת 2011, מתמקדת ביישור שיניים באופן בלעדי מאז 2018. ד"ר קרן מקפידה להיות מעודכנת בכל החידושים בתחום האורתודונטיה וממשיכה להשתתף בקורסים והשתלמויות ברחבי העולם. המחויבות שלה להישאר בחזית ההתקדמות האורתודונטית מבטיחה שתקבלו את הטיפול הטוב ביותר.

אצלנו במרפאה אנו משלבים טכנולוגיה מתקדמת, מקצועיות מהשורה הראשונה וגישה ממוקדת במטופל כדי להבטיח שהחוויה האורתודונטית שלכם תהיה נעימה, יעילה ומותאמת לצרכים הייחודיים שלכם. בואו נצא למסע הזה ביחד, והחיוך המושלם שלכם יהפוך למציאות.

לקביעת פגישת ייעוץ חינם, התקשרו אלינו עוד היום.

שתף בפייסבוק
שתף בווטסאפ
שלח למייל
מוכנים לעשות את הצעד הראשון לשיניים ישרות וחיוך מנצח?
יעוץ חינם בזום

כתבות קשורות

הירשמו לניוזלטר שלנו כדי לקבל עדכונים על כתבות ותוכן מקצועי חדש

ישר לתיבת המייל שלכם, מבטיחים לא להפציץ

תפריט נגישות