קשתיות שקופות: הדרך החדשנית והמתקדמת ביותר לשיניים ישרות

התפתחות הטכנולוגיה בשנים האחרונות מציעה דרך נוחה ודיסקרטית יותר לחיוך מושלם עם שיניים ישרות. הקשתיות השקופות הופיעו כחלופה מהפכנית לגשר המסורתי, ומציעות למטופלים שלל יתרונות שהופכים את המסע לשיניים ישרות ליעיל, נוח ואסתטי.
Picture of ד״ר קרן טיברג שפירא

ד״ר קרן טיברג שפירא

התפתחות הטכנולוגיה בשנים האחרונות מציעה דרך נוחה ודיסקרטית יותר לחיוך מושלם עם שיניים ישרות. הקשתיות השקופות הופיעו כחלופה מהפכנית לגשר המסורתי, ומציעות למטופלים שלל יתרונות שהופכים את המסע לשיניים ישרות ליעיל, נוח ואסתטי.

מהן קשתיות שקופות?

קשתיות שקופות הן מכשיר אורתודונטי שקוף המיוצר בהתאמה אישית לכל מטופל, כאשר המטרה היא להזיז בעדינות ובהדרגה את השיניים למקומן הרצוי. שלא כמו הגשר המסורתי, המסתמך על סמכים מתכתיים המודבקים על השיניים וחוטי מתכת שמחוברים אליהם, הקשתיות השקופות מתלבשות על השיניים וניתנות לשליפה בקלות. הקשתיות עשויות חומר פלסטי ייחודי, כאשר כל קשתית נמצאת בשימוש כשבוע ואז מוחלפת לקשתית הבאה בסדרה. כעבור מספר שבועות כבר אפשר לראות את השיניים מתיישרות בהדרגה עד למיקום הרצוי.

 

למה כדאי לבחור בקשתיות השקופות ליישור שיניים?

  1. זה שקוף! כל מי שעבר את גיל העשרה ומעוניין ליישר שיניים, בוודאי היה מעדיף לשמור על מראה אסתטי במהלך הטיפול שלעיתים נמשך מעל שנה. בניגוד לסמכים הבולטים ולחוטים המתכתיים של הגשר המסורתי, הקשתיות השקופות משתלבות בצורה חלקה עם החיוך הטבעי שלך ומאפשרות דיסקרטיות.

  2. זה נוח! הקשתיות השקופות עשויות מחומר פלסטי חלק, מציעות חוויה נוחה ונעימה הרבה יותר בהשוואה לגירוי הפוטנציאלי הנגרם על ידי הגשר המתכתי. בנוסף, התכנון המדויק של כל שלבי הטיפול נעשה באופן ממוחשב ולכן ניתן להפעיל כוח עדין ומבוקר; הודות לכך הטיפול לא כואב ומאפשר שיגרת חיים רגילה.

  3. השיניים נקיות יותר! קשתיות שקופות מקדמות בריאות פה טובה יותר; יכולת ההסרה שלהן מאפשרת תחזוקה קלה של היגיינת הפה וניתן להבריש ולהשתמש בחוט דנטלי לאורך כל הטיפול. כאשר מקפידים על הניקיון ניתן למנוע הצטברות פלאק, בעיות חניכיים ועששת.

  4. מותר לאכול הכל! חדשות מעולות לאוהבי המסטיקים, פיצוחים, פופקורן וסוכריות גומי. אין מגבלות, ממשיכים לאכול כרגיל, כולל את הדברים שאסור לאכול בטיפול עם גשר מסורתי. פשוט שולפים את הקשתיות לפני האוכל, ובגמר הארוחה מנקים ומחזירים.

  5. הדמיה של התוצאה לפני שמתחילים! את הקשתיות השקופות מייצרים לאחר תכנון מוקפד באמצעות טכנולוגיית הדמיה ממוחשבת מתקדמת. לפני תחילת הטיפול, ניתן לראות בצורה ברורה כיצד השיניים יזוזו לאורך הטיפול, ואיך תראה התוצאה הסופית.

 

לסיכום, קשתיות שקופות הן הדרך החדשנית והמתקדמת ביותר לטיפול אורתודונטי. הן מציעות אסתטיקה ונוחות תוך שהן מספקות תוצאות יעילות. אם גם אתם מחפשים דרך דיסקרטית ויעילה ליישר את השיניים, קשתיות שקופות הן הבחירה המושלמת עבורכם. ד"ר קרן וצוות המרפאה עומדים לרשותכם כדי להדריך אתכם במסע המרגש לחיוך בריא ויפה.

שתף בפייסבוק
שתף בווטסאפ
שלח למייל
מוכנים לעשות את הצעד הראשון לשיניים ישרות וחיוך מנצח?
יעוץ חינם בזום

כתבות קשורות

הירשמו לניוזלטר שלנו כדי לקבל עדכונים על כתבות ותוכן מקצועי חדש

ישר לתיבת המייל שלכם, מבטיחים לא להפציץ

תפריט נגישות